Som noen oppmerksomme lesere har fått med seg, er bloggen plutselig blitt passordbeskyttet. Jeg har tidligere meldt at jeg ville slutte å blogge, men det viste seg å være vanskeligere enn jeg trodde.

Jeg blogger fremdeles. Men enkelte innlegg vil bli passordbeskyttet. Dette er fordi jeg ikke takler noe særlig å få skarpe kommentarer, og grunnen er rett og slett den at jeg føler det så nært. Jeg skjuler meg ikke bak et nick slik mange gjør, og derfor tar jeg ting veldig seriøst.

Dette er ingen bitter post, altså. 🙂 Ikke skal jeg slutte heller, som sagt. De som gjerne vil ha passordet er hjertelig velkomne til å sende meg et pip – eller en mail – så rydder vi selvsagt opp i det.

Dette er rett og slett et tappert forsøk på å ha styringen over bloggen min, som i forhold til mange andres er en ganske pesonlig blogg.

Og tro meg – jeg setter vanvittig pris på flere av dere der ute!

