Undre har tagget meg, og dette meme’t går ut på å plukke ut 5 blogger man linker til 5 tilfeldige sanger. Jeg er litt uoppfinnsom og kjører random play på pc’en, men det er ikke det store repertoaret her etter at jeg formaterte den. Uansett håper jeg at noen liker det de får. 😀

Nå ser jeg at dette meme’t har spredd seg raskt, så noen av de jeg velger har allerede blitt plukket ut. Men se på det som at dere er populære. De utvalgte er:

Terje

Lenemor

Vidar

Eirin

Victoria

Første låt: «Make A Move On Me» med Joe Negro. Jaja, Terje! 😆

Andre låt:  «Just Like A Pill» med P!nk. Lenemor, den ble din. Forøvrig en låt jeg selv har hatt god bruk for en periode. Men håper du liker den!

Tredje låt:  «Beautiful Soul» med Jesse McCartney. Så Vidar, det betyr sikkert at du er et godt menneske. En gla’låt i disse vårtider, synes jeg.

Fjerde låt: «Big Yellow Taxi» – Counting Crows feat. Vanessa Carlton. Eirin – dette er en bra låt, som også Janet Jackson har benyttet refrenget på. Et godt resultat, og ikke noe jeg skjemmes av.

Femte låt: «Locomotion» med Kylie Minouge. Victoria, back to the 80’s her og fram med rockefoten. Denne passet jo også litt med tanke på at vi går sommeren i møte.

Til alle som ble skuffet, jeg beklager! Jeg har som sagt ikke fått lagt inn all musikken på nytt. Og jeg er vonbroten på Media Player fordi den droppet å grave frem U2, KT Tunstall, Alanis Morissette eller Matchbox 20. Hadde jeg skullet velge selv, hadde dere fått noe meget bedre.

Ønsker alle en deilig våraften, her er det helt nydelig nå!

*ut i solveggen*

—-Oppdatering—-

Undre har i opplysningens og rettferdighetens navn informert om «Big Yellow Taxi Cab»‘s opprinnelse. Les hennes grundige og korrekte kommentar i feltet her.

