Studietida førte mye bra med seg, og det er verdt slitet nå som fast jobb er i boks. Men jeg fikk ikke bare med meg noen ekstra studiepoeng, men noen ekstra kiloer også.

Overalt ser man ting som åpenbart er nøkkelen til suksess, som BioDrain, CLA og eplecidereddik. Jeg er som kjent en av skeptikerne her til lands – og det er jeg helt åpen rundt – og har dermed klart å styre fristelsen unna dette. Jeg tror at noe som er så enkelt overhodet ikke virker på sikt.
Men så dukket plutselig verdens vakreste dame opp og reklamerte for en kaffe som skulle hjelpe til på veien. CoffeeSlender er merket. Jeg, som er koffeinhode og totalt avhengig av kaffe, ble dermed manipulert av Monas blendende smil (og mens jeg var igang tok jeg usjenert fart og hoppet over det faktum at denne dama aldri har slitt med kiloer) og tok turen til helsekost for å bruke 149,- kroner på 20 porsjonsposer kaffe. Tre poser daglig skal visstnok hjelpe meg:

«Det er nesten for godt til å være sant: Nå kan du få kaffe med en slankende effekt! Dette er en god nyhet til alle de som sliter med noen få kilo for mye, og som drikker kaffe.»

Vel… BS!!!

Folkens: det er ikke sant, du går ikke ned i vekt og kaffen er ikke god.

Jeg vet nøyaktig hva som må til.
Derfor har jeg gått en time tur i skogen idag.

