Med tanke på hvor mange kjede-sms’er jeg mottar omtrent daglig, ser det ut til at det er en allmenn oppfattelse av at jeg liker å få dem.
Det gjør jeg ikke.

Men idag fikk jeg en jeg – i kjent stil – ikke har videresendt (betale og sponse teleselskapene med sånt? Pføy.), men jeg poster den her. For akkurat denne var det et fryktelig viktig budskap i:

Si nei til Staffs bagatellisering av seksuelle overgrep mot barn!
Det er aldri, aldri barns feil at voksne tråkker over barns grenser for krenkelser.
Og det er aldri lov å avfeie barns og deres pårørendes smerte over å ha blitt krenket.
Ta avstand fra Staffs uttalelser ved å sende videre denne sms til så mange som mulig.

Jeg har altså ikke videresendt den pr. sms, men postet den istedet her i Bloggerby – og måtte så mange som mulig lese!!

Relaterte artikler:
Lommemannen – Kripos’ egen side
– Staff forsvarer Lommemannen. Vg Nett.
Staff: – Ikke en spesielt alvorlig sak. ABCNyheter.

