Gothica har visst tagget meg, og siden jeg ikke har noe fornuftig å skrive om så passet jo det greit.
Sikkert gøy for spesielt interesserte. 😉

1. Hva gjorde du for 10 år siden?
Jobbet på Gilde, skulle til å begynne i 3. klasse på videregående og trodde jeg skulle bli reklametegner. Og kjørte moped, på siste året.  

2. Hvilke fem ting står på gjøre-lista di i dag?
Nå er det jo strengt tatt kvelden, så da blir det jo ting relatert til det:

– dusje
_ pusse tennene
– gå på do
– drikke vann
– sove

3. Snacks jeg liker (alt for mye…)
Cheez Balls (hvorfor i helvete er det tatt ut av butikkene?!) og sjokolade.  

4.Ting jeg gjerne vil gjøre om jeg blir milliardær
Betalt gjelden, solgt leiligheten og kjøpt hus til 6-7 millioner.
Og investert litt.
Ja, og sendt mamma og pappa på luksusferie.

5. Steder jeg har bodd
Litt rundt omkring i Vestfold.

6. Disse folka vil jeg vite mer om:

Huldra, Lenemor, Ulme

