25+0

Nå går det så smått fremover!
Jeg føler meg mer gravid om dagen. Halsbrannen er jeg som sagt blitt kjent med, men Gaviscon blokkerer i det minste noe av den når jeg føler jeg strengt tatt er forsynt.
Bebis sparker og dæljer stort sett hele tiden, og jeg kjenner litt på bekymringen over at den nå skal ha inntatt sin døgnrytme som den beholder etter fødselen – for dette er en tass som liker å rangle rundt om natten. Konsekvent mellom 23 og 01. Full fres. Det er litt midt på dagen også, hvilket passer meg litt bedre.

Photobucket

Her er jeg rundt 22-23 uker. Nå er magen litt rundere og lenger opp 🙂

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 23 uker gammelt. Allerede nå begynner det å bli liten boltreplass for fosteret i livmoren. Øyevipper dukker opp denne uken, og øynene vil snart kunne åpnes og lukkes!

Hjernen vokser fremdeles fort, og fosteret er en velproporsjonert liten minibaby. Fosteret begynner også å få lengre hår på hodet.
– fra babyverden.no

