31+0

Kynnere.
Bekkenløsning.
Halsbrann.
X antall dobesøk.

Men faktisk synes jeg ikke det er noe problem å være gravid.
Bekkenløsningen er kun moderat, noe som betyr at dersom jeg tenker symmetri og ikke overanstrenger meg har jeg ikke vondt.

Idag var jeg hos jordmor igjen, og jeg må si det var bedre å være der denne gangen. Forrige gang hadde jeg ikke kommet så langt at fødselstankene hadde bygget seg noe særlig opp. Idag fikk jeg lettet hjertet for mye rart, og mine redlser er foreløpig ubegrunnet.

Urin: neg
Ødem: 0
BT: 120/70
Fosterlyd:125, han sov 🙂
FL: hodeleie

Også får jeg vel skryte litt av herligheten, da. Men siden jeg ikke vil blottlegge ham fullstendig, får dere bildene hvor han skjulte ansiktet.

Vi sparer det beste til slutt. 😉

Ti heeeerlige fingre!

Bollekinn og et perfekt, lite øre!

 

Er det rart jeg er stolt?

