Ventingen vil ingen ende ta. Til opplysning er jeg nå 41+1.
Mer er det vel strengt tatt ikke å si om den saken.
Et våkent hode regner seg frem til at det er en uke over termin, og jeg kan risikere enda en uke.

Så – da er det bra man har sånne som Jeanette som tar affære!
Nå ble jeg tagget og skal dele uinteressante ting med dere.

Reglene:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres
blogg.

Seks mer eller mindre interessante ting om meg:

  1. Jeg rygga ned et postkassestativ første dagen jeg hadde lappen.
  2. Jeg raste hele dusjen hos en venninne da jeg ble litt i overkant bedugget som 17-åring. Det skjedde ved at jeg satt på doen rett ved siden av, og mistet litt balansen – sånn helt plutselig. Den porøse dusjen lå i tusen knas med meg som en haug midt i. Moren til venninna mi var sjeleglad fordi hun lenge hadde tenkt å pusse opp badet…
  3. Jeg synger litt – og faktisk har jeg sunget på TV.
  4. Jeg har blått blod i årene. Litt utvannet nå, men like fullt.
  5. Jeg har litt sansen for Jan Thomas.
  6. Jeg har spilt «Kasper» i Kardemomme By i en teateroppsetning.

Da tagger vi….

Eirin

Sukkerspinnengelen

Terje

Lenemor

Gothica

… og så lar vi det bli med det.

